امروزه با پیشرفت تکنولوژی، هدفون‌ها و ایربادهای بی‌سیم زیادی وارد بازار شده که هر کدام دارای قابلیت‌ها و عملکردهای متفاوتی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، استفاده از هدفون‌های بی‌سیم، بهترین روش برای گوش‌دادن به موسیقی یا برقراری تماس تلفنی در حین راه‌رفتن و رانندگی است. حتی زمانی که شما در حال ورزش‌کردن هستید نیز می‌توانید از قابلیت‌های این هدفون‌ها بهره‌مند شوید. در ادامه به معرفی و بررسی بعضی از ایربادهای بی‌سیم می‌پردازیم:

ایرپاد ۲ اپل

ایرپاد ۲ اپل در دو مدل بی‌سیم و سیم‌دار در بازار موجود است؛ ایرپاد ۲ بی‌سیم اپل دارای جعبه بسیار کوچکی است که به راحتی در جیب جا می‌گیرد. این دستگاه از طریق یک کلیک به آیفون و از طریق بلوتوث به تلفن‌های همراه اندرویدی متصل می‌شود. از ویژگی‌های قابل توجه هدفون جدید می‌توان به مقاومت آن در برابر نفوذ آب و قابلیت از بین‌بردن نویز اشاره کرد. این دستگاه با دستیار صوتی سیری (Siri) سازگاری دارد و فرامین صوتی را از این طریق اجرا می‌کند. قیمت هدفون بی‌سیم اپل ۱۹۹.۹۹ دلار ارزیابی شده و شارژدهی آن پنج ساعت است.

سرفیس ایربادز مایکروسافت

سرفیس ایربادز مایکروسافت (Surface Earbuds) دارای ظاهری متفاوت است؛ این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که از چهار نقطه به گوش متصل شده و به راحتی در گوش قرار می‌گیرد. به منظور کار کردن با این نوع هدفون نیازی نیست به صفحه نمایش تلفن همراه دسترسی داشته باشید، بلکه تنها با لمس هدفون می‌توانید کارهایی از قبیل کم و زیاد کردن صدا، تغییر موسیقی یا توقف و پخش آهنگ را انجام دهید. در هر کدام از هدفون‌های این دستگاه دو میکروفون وجود دارد؛ بنابراین کیفیت صدای آن بسیار خوب است و صداهای مزاحم محیط اطراف به خوبی حذف می‌شود. شارژدهی این نوع هدفون هشت ساعت بوده و قیمت آن نیز ۲۴۹ دلار است.

ایرپاد پرو اپل

ایرپاد پرو اپل (AirPods Pro) در برابر نفوذ آب و تعریق مقاوم است و به خوبی داخل گوش قرار می‌گیرد؛ هر کدام از ایرپادها دارای دو میکروفون بوده که به بهبود کیفیت صدا و حذف صداهای محیط اطراف کمک می‌کند. این هدفون دارای قابلیت شارژ بی‌سیم بوده، از فرامین صوتی دستیار هوشمند سیری  (Siri) پشتیبانی می‌کند و دریافت پیامک جدید را به کاربران اعلام می‌کند. شارژدهی ایرباد اپل پنج ساعت است و قیمت آن ۲۴۹ دلار ارزیابی شده است.

پیکسل بادز گوگل

پیکسل بادز گوگل (Pixel Buds) دارای ایربادهای گرد و کوتاه است و بسیار سبک به نظر می‌رسد؛ این ایرباد به راحتی در گوش کاربر قرار می‌گیرد، از دستیار گوگل پشتیبانی کرده و فرامین صوتی را اجرا می‌کند. پیکسل بادز از فناوری از بین‌بردن نویز بهره‌مند نیست، اما به صورت خودکار صداهای محیط اطراف یا نویزهایی را که ممکن است به گوش کاربر برسد، تنظیم می‌کند. این دستگاه تا فاصله‌ای حدود ۹۰ متر می‌تواند به تلفن همراه کاربر متصل بماند. شارژدهی پیکسل بادز گوگلپنج ساعت است و در بهار سال ۲۰۲۰ با قیمت ۱۷۹ دلار وارد بازار می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.