سالن همایش‌های کوالالامپور، مرکزی برای برگزاری کنفرانس‌های تجاری در کشور مالزی به حساب می‌آید.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کوالالامپور، پایتخت کشور مالزی، مقصدی بسیار جذاب برای گردشگران به شمار می‌رود و هر سال هزاران گردشگر را به سمت خود جذب می‌کند. علاوه بر آب وهوای آفتابی، فضایی دوستانه و فرهنگی غنی و آثار معماری نظیر آسمان‌خراش‌های خیره‌کننده، کولالامپور را در جنوب شرقی آسیا به شهرت رسانده است.

شهرت شهر کوالالامپور در زمینه تجارت بیشتر از هر چیز مدیون زیرساخت‌ها، امنیت و اهمیت سالن‌های نمایش آن است که همین امر باعث شده است در تمام ایام سال رویدادهای مختلفی در آن برگزار شود. سالن همایش کوالالامپور (KLCC) یکی از محبوب‌ترین مراکز برگزاری کنفرانس‌های تجاری در این شهر به شمار می‌رود.

KLCC، واقع در مرکز شهر، فضایی مدرن با مدلی تجاری را برای برگزاری همایش‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات، سمینارها و برنامه‌های سرگرم کننده ارائه می‌دهد. این ساختمان به سبک مدرن و پسامدرن طراحی شده‌ است و در نزدیکی برج‌های دوقلوی پتروناس، بلندترین برج دو قلوی جهان با ارتفاع ۴۵۲ متر، قرار گرفته است.

ساختمان عظیم و پنج طبقه KLCC مساحتی برابر ۲۲ هزار و ۶۵۹ متر مربع دارد و از دو سالن پذیرایی، ۲۳ اتاق با ظرفیت‌های مختلف برای برگزاری جلسات و نشست‌ها، سالن ضیافتی با ظرفیت ۷۵۰ نفر، سالن‌های نماز، دستگاه‌های خودپرداز، سالن کنفرانس و قهوه‌خانه‌ها تشکیل شده است. در طبقه زیرین این ساختمان، تعداد ۶ نمایشگاه وجود دارد که میزبان بسیاری از رویدادها نظیر مسابقات ورزشی، سخنرانی‌ها و مهمانی‌های مختلف است.

سالن همایش‌های کوالالامپور مجهز به امکانات دیجیتالی فوق پیشرفته است و در نتیجه به شرکت کنندگان در کنفرانس‌ها امکان برقراری ارتباط با یکدیگر در تمام طول جلسه را می‌دهد. از دیگر تسهیلات این مرکز می‌توان به کابل‌کشی سازمان یافته، شبکه بی‌سیم، ارتباطات از راه دور به صورت ۳G و خدمات دید و شنودی دیجیتال اشاره کرد.

همان‌طور که قبلا نیز اشاره شد، KLCC در مرکز شهر واقع شده است و بنابراین مهمانان و گردشگران برای دسترسی به هتل‌ها، ساختمان‌های اداری و دیگر مکان‌های مهم شهر با کم‌ترین مشکل مواجه می‌شوند. با این حال، نزدیک‌ترین هتل به سالن همایش‌های کوالالامپور، هتل پنج ستاره Grand Hyatt Kuala Lumpur نام دارد که فاصله آن تا KLCC تنها یک دقیقه با پای پیاده است.این هتل دارای ۴۱۱ اتاق، سه رستوران، دو کافه، مرکز تجاری، مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته، استخر سر باز، وای فای و پارکینگ رایگان است.

کشور مالزی، به خصوص شهر کوالالامپور، از سیستم حمل و نقل بسیار پیشرفته ای برخوردار است. کوالالامپور تنها شهر مالزی مجهز به یکی از طولانی‌ترین سیستم‌های مترو اتوماتیک بدون راننده است. قطار کلیا اکسپرس، قطار درون شهری، مونورویل و تاکسیرانی از دیگر سیستم‌های محبوب برای سفرهای داخل شهری به شمار می‌رود، با این حال، به علت تردد زیاد و ترافیک سنگین، به خصوص در ساعات اوج شلوغی، بیشتر گردشگران ترجیح می‌دهند با پای پیاده مسیر بین سالن همایش‌های کوالالامپور تا سایر مکان‌های درون شهر را طی کنند.  فرودگاه کوالالامپور تا KLCC نیز حدود ۵۹ کیلومتر فاصله دارد بنابراین بهترین و سریع‌ترین راه برای رسیدن به این مرکز استفاده از تاکسی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.