رژیم صهیونیستی الخیام در جنوب لبنان را به آتش کشید 

ارتش رژیم صهیونیستی با ایجاد انفجارهای متعدد در شهرک الخیام، منازل مسکونی شهروندان را در جنوب لبنان به آتش کشید. 

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از العهد، رژیم صهیونیستی با حمله به شهرک الخیام، انفجارهای متعددی را در این شهرک انجام داده و منازل مسکونی را در آن به آتش کشید.

از سوی دیگر پهپادهای رژیم صهیونیستی از ساعتی پیش، در حریم هوایی شهر بعلبک و اطراف آن به پرواز درآمدند.

ارتش رژیم صهیونیستی در همین رابطه مدعی شده که تعدادی از عناصر حزب‌الله و سکوهای پرتاب موشک این حزب در شهر نبطیه را هدف حمله قرار داده است.

کد مطلب 983563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.