غلامرضا ساکتی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هوشمندسازی و توسعه طرح «بیمه به حساب پسماند» در ایستگاههای بازیافت با هدف بهبود فرایند ارائه خدمات و افزایش رضایت شهروندان در دستور کار سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان قرار گرفته است.
وی افزود: با توجه به اینکه هوشمندسازی خدمات شهری نسبت به روشهای سنتی کارآمدتر است، تمام تلاش خود را برای بهبود فرایندها و ساماندهی این طرح بهکار گرفتهایم تا خدمات با سرعت، دقت و کیفیت بیشتری به شهروندان ارائه شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه این طرح یکی از اقدامات مؤثر در راستای خدمترسانی به شهر و شهروندان بهشمار میرود، تصریح کرد: در قالب این طرح، پسماندهای تحویلی شهروندان به ایستگاههای بازیافت توسط متصدیان بهصورت الکترونیکی در حساب اختصاصی هر شهروند ثبت میشود.
ساکتی ادامه داد: پس از تکمیل میزان حدنصاب پسماند تحویلی، برای شهروندان بیمه آتشسوزی منزل مسکونی با پوشش بیمهای به ارزش ۲۰ میلیارد ریال صادر خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: توسعه خدمات هوشمند در حوزه مدیریت پسماند، علاوهبر افزایش مشارکت شهروندان در تفکیک پسماند از مبدأ، زمینه ارتقای کیفیت خدمات شهری و بهرهمندی شهروندان از مشوقهای متنوع را فراهم میکند.
نظر شما