به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهباز شریف امروز طی سخنرانی در مراسم فارغالتحصیلان دانشکده افسری نیروی دریایی پاکستان در بندر کراچی، به سفر هفته گذشته مسعود پزشکیان، رئیسجمهور ایران، اشاره و اظهار کرد: این بازدید گویای روابط گرم و برادرانه دو کشور است.
وی افزود: نتایج بازدید دکتر پزشکیان به تقویت هرچه بیشتر روابط ایران و پاکستان منجر میشود.
نخستوزیر پاکستان افزود: تفاهمنامه اسلامآباد افتخار بزرگی برای پاکستان است و اراده ما را برای برقراری صلح، محکمتر میکند.
شهباز شریف اظهار کرد: پاکستان با چالشهای داخلی و خارجی روبهرو است؛ در عین حال، عزم اسلامآباد برای مبارزه بیوقفه با تروریسم، تزلزلناپذیر است.
مسعود پزشکیان، رئیسجمهوری ایران، سهشنبه دوم تیر، دومین سفر رسمی خود را به پاکستان انجام داد.
وی به ترتیب با فیلد مارشال سید عاصم منیر، فرمانده ارتش، آصف علی زرداری، رئیسجمهور، و شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان، دیدار کرد.
نظر شما