به گزارش خبرگزاری ایمنا، رامین رضاییان صبح امروز _شنبه ششم تیر_ در مصاحبه پس از بازی تیمهای ملی ایران و مصر، در چارچوب دیدار هفته پایانی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶، اظهار کرد: چیزی نمیتوانم بگویم، نمیدانم چرا اینقدر بدشانس هستیم؛ نمیدانم مردم ما چه گناهی کردهاند.
وی افزود: فقط امیدوارم صعود کنیم و حال مردم خوب شود چرا که حق آنها بسیار بیشتر از اینها است.
بهترین بازیکن بازی ایران و مصر بیان کرد: ما در این دیدار جان کندیم و ابدا مهم نبود که زنده از این بازی بیرون نیاییم و فقط میخواستیم مردم ما خوشحال شوند.
وی ادامه داد: نزدیک سه ماه است میجنگیم بدون هیچ توقعی، همه این بازیکنان باشرف هستند و به عشق مردم دویدند، تنها امیدوارم صعود کنیم.
رضاییان تاکید کرد: نمیدانم چرا نمیشود، فوتبال به این خوبی بازی کردیم؛ مردم ایران ما خیلی شما را دوست داریم و تنها میتوانیم بگوییم ببخشید، همه شرمنده هستیم، خیلی خوب بازی کردیم، اما نمیدانیم مشکل ما چیست.
وی در پایان خطاب به مردم ایران خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم صعود کنیم تا ذرهای دل شما را شاد کنیم.
نظر شما