به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز _جمعه پنجم تیر_ در سومین دیدار خود در شهر اورلئان فرانسه به مصاف ژاپن رفت و سه بر دو نتیجه را به این تیم واگذار کرد تا ژاپنیها با ۶ برد متوالی، ۱۶ امتیازی شوند و سومین باخت هفته دوم لیگ ملتها برای ایران ضرب شود.
شاگردان روبرتو پیاتزا در ست سوم و چهارم این مسابقه ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ فاتح میدان شدند اما در سه ست اول، دوم و پنجم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹ ، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۲ مغلوب نماینده سرزمین آفتاب تابان شدند تا ششمین شکست خود در این فصل از مسابقات را تجربه کنند اما عملکرد ملیپوشان در سه ست پایانی بسیار عالی و در حد انتظار علاقمندان به والیبال کشورمان بود.
علی حق پرست با کسب ۱۹ پوئن، امتیازآورترین بازیکن ایران در این دیدار بود. یوکی ایشیکاوا از تیم ژاپن نیز با کسب ۲۲ امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن این مسابقه را به دست آورد.
نظر شما