گزافه‌گویی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود به زبان فارسی علیه ایران به تهدیدهای توخالی و گنده‌گویی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «یسرائیل کاتس»، وزیر جنگ رژیم جنایتکار صهیونیستی در صفحه شخصی خود به زبان فارسی علیه ایران به تهدیدهای توخالی و گنده‌گویی پرداخت.

کاتس که از سخنان کوبنده اخیر سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه به خشم آمده، در اظهاراتی که بیانگر اوج استیصال صهیونیستهای متجاوز است، گفت: «فرمانده نیروی قدس، قاآنی، این روزها مدام اسرائیل را تهدید می‌کند.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که با وجود جنایات وحشیانه علیه مردم مظلوم غزه و نیز جنوب لبنان از پس دو گروه مقاومت که از نظر سلاح و تجهیزات و نیرو در برابر صهیونیستهای مسلح مجهز اندک به شمار می روند، کاری از پشت نبرده و متحمل ضربات کوبنده و مرگبار پیاپی از مقاومت شده اند، در گزافه گویی آشکار مدعی شد: «در هر صورت اگر جمهوری اسلامی به اسرائیل حمله کند، بزرگ‌ترین اشتباه خود را مرتکب خواهد شد».

این وزیر جنایتکار که همچنان به جنایات جنگی و ضد بشری رژیم اشغالگر افتخار می‌کند، تهدید پوشالی خود علیه ایران را تکرار کرد و گفت که «هیچ‌چیز ما را متوقف نخواهند کرد؛ نیروهای ما آماده‌اند تا کار را به پایان برسانند.»

کد مطلب 983069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.