روس اتم: متخصصان در هفته‌های آینده به نیروگاه هسته‌ای بوشهر برمی‌گردند

مدیرعامل روس اتم بیان کرد که در هفته‌های آینده متخصصان این شرکت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازخواهند گشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، الکسی لیخاچف، مدیرعامل "روس‌اتم" امروز جمعه در اظهاراتی گفت: اگر اوضاع درباره ایران بدتر نشود، متخصصان روس‌اتم در هفته‌های آینده به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازخواهند گشت.

وی افزود: روس‌اتم آماده حل هرگونه مسئله فنی مربوط به اورانیوم غنی‌شده ایران است.

کد مطلب 983068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.