گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با همتای ازبکستانی

وزیران خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان امروز (جمعه) با یکدیگر تلفنی رایزنی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و بختیار سعیدوف وزیر امور خارجه جمهوری ازبکستان در تماس تلفنی درباره آخرین تحولات منطقه‌ای و روابط دوجانبه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

در این گفت‌وگوی تلفنی، وزیر امور خارجه کشورمان همتای ازبکستانی را در جریان آخرین تحولات مربوط به اجرای تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی قرار داد.

وزیر امور خارجه ازبکستان ضمن استقبال از تلاش‌های جاری دیپلماتیک برای کاهش تنش در منطقه غرب آسیا بر اهمیت تداوم این روند و اجرای تعهدات متقابل تاکید کرد.

دو طرف همچنین بر تداوم رایزنی‌ها و توسعه مناسبات فیمابین ایران و ازبکستان در همه زمینه‌های مورد علاقه دو کشور تأکید کردند.

کد مطلب 983004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.