به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز _پنجشنبه چهارم تیر_ در دومین دیدار خود در شهر اورلئان به مصاف تیم ملی آمریکا رفت و با نتیجه سه بر صفر مغلوب این تیم شد.
شاگردان روبرتو پیاتزا در این مسابقه نزدیک و رقابتی، در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۳۱ بر ۲۹ نتیجه را به حریف آمریکایی واگذار کردند. این شکست، پنجمین باخت تیم ملی ایران در رقابتهای این فصل بود. در مقابل، تیم آمریکا با کسب پنجمین پیروزی خود، مجموع امتیازاتش را به ۱۵ رساند.
در این دیدار، علی حقپرست با کسب ۱۶ امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران را به دست آورد. همچنین متئو اندرسون از تیم ملی آمریکا با ۱۸ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد.
نظر شما