کاظمی: مقابل فرانسه تمام توان‌مان را گذاشتیم اما ست پایانی مطابق انتظار پیش نرفت

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: در برابر تیمی قرار گرفتیم که دو دوره عنوان قهرمانی المپیک را در کارنامه دارد و از بازیکنان بزرگ و نامدار بهره می‌برد با این حال توانستیم دیداری نزدیک ارائه کنیم و تا آخرین لحظه برای کسب نتیجه بجنگیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یوسف کاظمی مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران پس از دیدار برابر فرانسه اظهار کرد: برابر تیمی قرار گرفتیم که دو دوره قهرمان المپیک بوده و از بازیکنان بزرگ و نامدار جهان بهره می‌برد، با این حال توانستیم مسابقه‌ای نزدیک ارائه دهیم و تا آخرین لحظه بجنگیم.

وی افزود: جا دارد از همه هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم. در بخش‌هایی که می‌توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم، برنامه‌ها را به‌خوبی اجرا کردیم و نشان دادیم تیم ایران ظرفیت بالایی دارد.

بازیکن تیم ملی والیبال درباره روند مسابقه گفت: در برخی لحظات بازی آن‌طور که می‌خواستیم پیش نرفت و نتیجه به سود ایران رقم نخورد، اما همین دیدار نشان داد وحدت و همدلی در تیم بسیار پررنگ است و همه بازیکنان چه در زمین و چه بیرون زمین کنار هم بودند.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: در ست آخر تنها در چند امتیاز پایانی نتوانستیم آن‌طور که باید عمل کنیم و همین موضوع باعث شد بازی را به فرانسه واگذار کنیم. برخی توپ‌ها شرایط خاص خود را داشت، اما تلاش خواهیم کرد در دیدار بعدی با بهترین آمادگی وارد زمین شویم و نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

کد مطلب 982716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.