به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۲۲ امشب _چهارشنبه سوم تیر_ در نخستین دیدار خود در شهر اورلئان برابر فرانسه قرار گرفت و در نهایت با نتیجه سه بر دو مغلوب قهرمان دو دوره اخیر المپیک شد. با وجود این شکست، ملیپوشان کشورمان با کسب دو ست از میزبان، یک امتیاز ارزشمند به دست آوردند و مجموع امتیازات خود را به پنج رساندند. در این مسابقه، ایران در ستهای دوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۶ بر ۲۴ نمایش درخشانی ارائه داد و موفق شد خروسهای اروپا را شکست دهد. با این حال، فرانسه در ستهای اول، سوم و پنجم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۷ بر ۱۵ برتری یافت و با این پیروزی چهار پله در جدول لیگ ملتها صعود کرد.
پوریا حسینخانزاده با کسب ۲۰ امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران را به خود اختصاص داد. در سوی مقابل، ماتیس انو با ۲۴ امتیاز مؤثرترین بازیکن میدان بود و نقش مهمی در پیروزی فرانسه ایفا کرد.
نظر شما