تأکید ایران و پاکستان بر توسعه همکاری‌ها و تقویت امنیت منطقه

رئیس جمهور و فرمانده ارتش پاکستان بر لزوم ارتقای همکاری‌های دو کشور تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور ایران که در رأس هیئتی عالی‌رتبه به پاکستان سفر کرده است با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان دیدار و پیرامون آخرین تحولات منطقه‌ای، مناسبات دوجانبه و راهکارهای گسترش همکاری‌های راهبردی میان تهران و اسلام‌آباد به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

در این نشست، دو طرف ضمن بررسی روند همکاری‌های سیاسی، امنیتی و دفاعی، بر ضرورت ارتقای هماهنگی‌های دوجانبه در حوزه امنیت تأکید کردند.

خبر تکمیل می‌شود...

کد مطلب 982387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.