ونس و عون: کارگروه آمریکایی، لبنانی و ایرانی درباره آتش‌بس تشکیل شود

ونس و عون بر تشکیل کارگروه مشترک آمریکا، لبنان و ایران برای کنترل آتش‌بس در لبنان تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،‌ ریاست‌جمهوری لبنان اعلام کرد که جوزف عون در تماس تلفنی با جی‌دی ونس معاون رئیس‌جمهور آمریکا و مارکو روبیو وزیر خارجه این کشور درباره وضعیت لبنان و تحولات پس از نشست‌های سوئیس گفت‌وگو کرده است.

ونس و روبیو بر پیگیری تشکیل کارگروه مشترک آمریکایی–لبنانی–ایرانی برای کنترل منازعه و تثبیت آتش‌بس تأکید کردند.

رئیس‌جمهور لبنان پیش از این گفته بود: بیروت هیچ راه‌حلی را که به پایان کامل اشغالگری رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان منجر نشود، نخواهد پذیرفت.

کد مطلب 982424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.