به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پی اعلام وضعیت اضطراری و شرایط جنگی از نهم اسفند سال گذشته، مدیریت شهری تهران با هدف تسهیل رفتوآمد شهروندان، روانسازی ترافیک و مدیریت بهینهتر وضعیت، همه خدمات ناوگان حملونقل عمومی، اعم از مترو و اتوبوسرانی را تا اطلاع ثانوی رایگان اعلام کرد.
در همین خصوص مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورا اظهارکرد: حملونقل عمومی رایگان تا پایان دهه اول محرم پیشبینی شده بود، اما با توجه به برگزاری مراسم در دهه دوم محرم، این زمان تا پایان تدفین رهبر شهید انقلاب در مشهد تمدید شد.
وی افزود: ممکن است کسانی که به تهران مراجعه می کنند، نتوانند سریع شهر را ترک کنند؛ بنابراین حملونقل رایگان تا پایان نوزدهم تیر تمدید شد.
نظر شما