رشد ۳۸ درصدی بورس بعد از بازگشایی

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه بعد از بازگشایی بورس پس از جنگ چهل‌روزه تا به امروز شاهد رشد ۳۸ درصدی بازار سرمایه هستیم، اظهار داشت: این در حالی است که بعد از جنگ دوازده‌روزه بورس شاهد افت ۱۵ درصدی بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی مدنی زاده امروز _دوشنبه یکم تیر_ در آیین نواختن زنگ معاملات بازار سرمایه در فصل تابستان که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در بورس تهران برگزار شد، اظهار کرد: بعد از جنگ دوازده‌روزه، بازار ۱۵ درصد نزول تجربه کرد و سپس وارد دوره رونق شد.

وی افزود: بعد وارد جنگ سوم تحمیلی یعنی جنگ چهل‌روزه شدیم و پس از بازگشایی و تدابیری که صورت گرفت، تا اکنون حدود ۳۸ درصد رشد تجربه کردیم.

کد مطلب 981934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.