خبرگزاري ايمنا: اين نمايش که به مناسبت اربعين حسيني به اجرا درآمده است با نگاهي متفاوت از ديد يکي از بازماندگان واقعه کربلا به ماجراهاي روز عاشورا و ارادت به امام حسين (ع) مي پردازد.

به گزارش ايمنا، نمايش «از نيم راهه عشق» با همت حوزه هنري و با همکاري تالار هنر روي صحنه رفته است. نمايش «از نيم راهه عشق» به نويسندگي زنده ياد ابراهيم کريمي و به کارگرداني حسين کريمي به همت واحد تئاتر حوزه هنري استان در تالار هنر اصفهان به روي صحنه رفته است. اين نمايش که به مناسبت اربعين حسيني به اجرا درآمده است با نگاهي متفاوت از ديد يکي از بازماندگان واقعه کربلا به ماجراهاي روز عاشورا و ارادت به امام حسين (ع) مي پردازد. در اين نمايش حدود 30 نفر از بازيگران اصفهاني به نقش آفريني مي پردازند که از آن ميان مي توان به حسن کريمي، رسول هنرمند، وجيهه کريمي و... اشاره نمود. اين نمايش در ساعت 20 شب تا تاريخ پنج شنبه 29 بهمن ماه هرشب در تالار هنر؛ واقع در پارک لاله به روي صحنه خواهد رفت.
همچنين؛ خانه کاريکاتور اصفهان، اولين و دومين جلسه کارگاه کاريکاتور خود را با موضوع جشنواره ملي صنعت و معدن برگزار کرد. اين کارگاه در روزهاي 9 و 16 بهمن ماه با حضور اعضاي خانه کاريکاتور اصفهان در خانه هنرمندان برگزار شد. در اين جلسات اعضاي خانه کاريکاتور به بحث و تبادل نظر در مورد برگزاري جشنواره ملي صنعت و معدن و حضور در بخش کاريکاتور اين جشنواره و شرايط آن پرداختند. اين جشنواره توسط خانه صنعت و معدن اصفهان با موضوع معدن و نقش آن در کار و صنعت برگزار مي شود و مهلت ارسال آثار کاريکاتور به آن تا 15 بهمن ماه بود.
کد خبر 9408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.