مهدی غلامی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به تأکید مدیریت شهری بر ایجاد ارتباط مستقیم و شفاف با مردم، در منطقه ۱۱ علاوه بر جلسات هفتگی ملاقات با شهروندان که به صورت منظم برگزار میشود، در روزهای دیگر هفته نیز بازدیدهای میدانی و دیدارهای مستمر با شهروندان انجام میشود تا ضمن ارتباط مستمر با مردم، مسائل از نزدیک رصد و پیگیری شود.
وی افزود: بر اساس رویه جاری، چنانچه حل برخی از پروندهها مستلزم دریافت مجوزها و اختیارات از مراجع بالاتر باشد و در دیدارهای هفتگی مدیر منطقه با مردم قابل حل نباشد، این موارد در چهارچوب قانونی کمیته نظارتی، بررسی میشود؛ این مکانیسم موجب تسریع در فرایند حل مشکلات و یافتن راهکار مناسب و قانونی در سطح کلان میشود.
مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه ۱۱ با حضور تعدادی از اعضای شورا و جمعی از مسئولان و کارشناسان حوزههای مرتبط برگزار شد و ۱۶ پرونده درخواستی شهروندان مورد بررسی قرار گرفت.
غلامی گفت: محور اصلی جلسه آذر کمیته نظارتی شورا در این منطقه، بیشتر رسیدگی به درخواستهای مردمی در حوزه ساختوساز، عوارض و امور شهرسازی بود و هر یک از شهروندان بهصورت جداگانه در جلسه حضور یافته و پرونده آنان با مشارکت اعضای کمیته و در چارچوب اختیارات قانونی موجود، با هدف رفع مشکل بررسی شد.
وی ادامه داد: برگزاری مستمر این جلسات، بستری بیواسطه و مستقیم برای رفع سریع مشکلات شهروندان فراهم میکند و رویکرد منطقه ۱۱، همراهی با مردم و بهرهگیری از ظرفیت شورای اسلامی شهر برای رفع موانع است.





نظر شما