به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران و بهنقل از خبرگزاری پلیس استان، مهدی خادمی اظهار کرد: با توجه به گستردگی ماموریتهای پلیس پیشگیری، بخش بزرگی از کارکردهای پلیس در جلب اعتماد عمومی در کلانتری و پاسگاهها محقق میشود که بایستی ارائه مطلوب خدمات انتظامی با جدیت در دستور کار یگانها قرار گیرد.
وی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۰۳ هزار ۷۴۳ نفر از شهروندان به یگانهای انتظامی مراجعه و خدمات انتظامی دریافت کردهاند، افزود: از این تعداد به بیش از ۵۹ هزار نفر خدمات مشاورهای ارائه شده است.
رئیس پلیس پیشگیری مازندران گفت: در طول این مدت ۵۹۶ هزار ۷۳۶ مورد تماس عملیاتی از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ برقرار که بلافاصله اقدامات لازم در خصوص ارائه خدمات انتظامی و رسیدگی به نیازهای پلیسی شهروندان انجام شده است.




نظر شما