۳ موشک جدید به یگان موشکی نیروی زمینی ارتش اضافه می شود

خبرگزاری ایمنا: موشک‌های جدیدی به یگان‌های رزمی نیروی زمینی ارتش اضافه می شود که تست‌های آزمایشگاهی را پشت سر گذاشته و در این رزمایش تست‌ عملیاتی و صحرایی خواهند شد.

به گزارش ایمنا، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این مطلب گفت: برنامه‌ریزی این نیرو برای برگزاری یک رزمایش موشکی است که این رزمایش در صورت تصویب ستاد کل نیروهای مسلح، قبل از پایان سال جاری انجام خواهد شد.
امیر کیومرث حیدری با اشاره به این که در این رزمایش بخش‌هایی از یگان موشکی نیروی زمینی ارتش در سطح گسترده‌ای به انجام تاکتیک‌های رزمی و عملیاتی خواهد پرداخت، اظهار داشت: موشک‌های جدیدی به یگان‌های رزمی نیروی زمینی ارتش اضافه می شود که این موشک‌ها تست‌های آزمایشگاهی را پشت سر گذاشته و در این رزمایش تست‌ عملیاتی و صحرایی خواهند شد.
وی افزود: در نظر داریم در رزمایش موشکی نزاجا سه نوع موشک جدید را آزمایش کنیم که این موشکها در صورتی گرفتن نمره قبولی وارد چرخه دفاعی نیروی زمینی می‌گردند.
گفتنی است؛ از امروز رزمایشی سه روزه با نام خاتم‌الانبیاء(ص) در منطقه خوزستان توسط نیروزی زمینی ارتش برگزار می شود که در آن همه یگان‌های مستقر در جنوب غرب کشور از جمله یگان‌های مکانیزه، زرهی و توپخانه شرکت دارند و به تمرین و تقویت ستاد و فرماندهی در صحنه عملیات می پردازند.

کد خبر 93106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.