علی حاجیان در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح «روزِ مادر شبِ یلدا» بازارهای کوثر اصفهان به مناسبت روز مادر و شب یلدا در قالب کمپین فرهنگی «خوشانصاف» اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، ترویج فرهنگ انصاف در معاملات، شفافیت در قیمتگذاری و تکریم شهروندان است.
وی افزود: این اقدام تلاشی برای احیای مرام خوشانصافی، بازآفرینی اعتماد در بازار و ترویج اخلاق اقتصادی بر اساس تعالیم اسلامی به شمار میرود.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراوردههای کشاورزی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این فروش ویژه فرصت مناسبی برای شهروندان است تا بتوانند با صرف هزینه کمتر، بستههای خوراکی و اقتصادی مورد نیاز خود از جمله گوشت، مرغ گرم، آجیل مخلوط، ماکارونی، تن ماهی و محصولات لبنی را تهیه کنند و همزمان از کالاهای باکیفیت بهرهمند شوند.
حاجیان تاکید کرد: این طرح تنها یک اقدام فروشگاهی نیست، بلکه بخشی از برنامههای مستمر مدیریت شهری برای ایجاد اعتماد بین شهروندان، ارتقای فرهنگ اقتصادی و حمایت از تولید ملی است و امیدواریم این طرح موجب رضایت حداکثری مردم و تقویت بازارهای محلی شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۴ بازار روز کوثر و هایپر افروز در نقاط مختلف اصفهان فعال هستند که علاوه بر تنظیم بازار و توزیع عادلانه کالا، نقش کلیدی در حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ارتقای کیفیت عرضه محصولات کشاورزی و مصرفی دارند.




نظر شما