رسیدگی به درخواست‌های مردمی با تشکیل کمیته ۱۳۷ در منطقه ۷ اصفهان تسریع شد

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: درخواست‌های شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ و درگاه خدمات غیرحضوری منطقه، اکنون اولویت اصلی مدیریت شهری در این منطقه است و کمیته داخلی ۱۳۷ با هدف تسریع در پاسخگویی و افزایش رضایت مردم فعال است.

مهدی سلطان آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تأکید بر اهمیت رسیدگی به درخواست‌ها و نیازهای مردمی اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ یکی از اصلی‌ترین کانال‌های ارتباطی شهروندان با شهرداری است و ما با تشکیل کمیته داخلی ۱۳۷ در منطقه، فرایند بررسی و پیگیری درخواست‌ها را سازماندهی کرده‌ایم.

وی افزود: بیشتر پیام‌های ارسالی شهروندان در این منطقه مربوط به آسفالت معابر فرعی و نظافت محلات است و با تزریق منابع مالی و هماهنگی میان واحدهای مختلف، پیگیری رفع مشکلات در این حوزه‌ها در حال انجام است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تأکید کرد: «شهروندان می‌توانند درخواست‌های خود را هم از طریق سامانه ۱۳۷ و هم از طریق درگاه خدمات غیرحضوری شهرداری منطقه ۷ به نشانی https://my.isfahan.ir/home/ServicesInZone/۱۴ ثبت کنند تا فرایند پاسخگویی سریع‌تر و دقیق‌تر انجام شود.

سلطان‌آقایی ادامه داد: از سال گذشته جلسات ماهانه و فصلی کمیته داخلی ۱۳۷ در منطقه برگزار می‌شود و کارشناسان هر حوزه پاسخگوی نیازها و درخواست‌های مردمی هستند تا کیفیت خدمات شهری به شکل مستمر ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به نقش مستقیم شهروندان در ارتقای کیفیت خدمات شهری گفت: ما اعتقاد داریم مشارکت مردم در ثبت درخواست‌ها و ارائه بازخورد، مهم‌ترین عامل در بهبود مدیریت شهری و افزایش رضایت عمومی است.

کد خبر 928164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.