منطقه ۱۱ اصفهان رتبه نخست پاسخگویی به درخواست‌های شهروندی در سامانه «اصفهان من» را کسب کرد

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از کسب رتبه نخست این منطقه در پاسخگویی به درخواست‌های شهروندی سامانه «اصفهان من» خبر داد و گفت: براساس ارزیابی رسمی اداره کل نوسازی و تحول اداری، منطقه ۱۱ با ۹۶.۵ درصد تکمیل فرایند رسیدگی، در صدر مناطق پانزده‌گانه قرار گرفته است.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از قرار گرفتن این منطقه در صدر فهرست پاسخگویی به درخواست‌های شهروندی سامانه «اصفهان من» خبر داد و با اشاره به نامه رسمی اداره کل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان اظهار کرد: «بر اساس ارزیابی انجام‌شده از ابتدای سال تا ۱۴۰۴/۰۸/۱۱ و اعلام نتایج در تاریخ ۱۴۰۴/۸/۱۴، منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با کسب ۹۶.۵ درصد تکمیل فرایند رسیدگی به درخواست‌های ثبت‌شده، موفق به کسب رتبه نخست در بین مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان شده است.

وی این موفقیت را حاصل تلاش مجموعه کارکنان و کارشناسان واحدهای مختلف منطقه دانست و افزود: ارتقای کیفیت پاسخگویی، تسریع در رسیدگی به مطالبات شهروندان و حرکت به سمت ارائه خدمتی کارآمد و شفاف، از اولویت‌های اصلی مدیریت منطقه است. دستیابی به رتبه نخست نشان می‌دهد که برنامه‌ریزی‌ها و نظم عملیاتی همکاران در مسیر صحیح قرار دارد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه رضایت شهروندان معیار اصلی سنجش عملکرد مدیریت شهری است، گفت: در ماه‌های گذشته تلاش شده است تا با رصد دقیق درخواست‌ها، کاهش زمان رسیدگی و افزایش هماهنگی میان بخش‌های اجرایی، فرآیند پاسخگویی با کیفیت و سرعت بیشتری دنبال شود که استمرار این روند موجب افزایش اعتماد عمومی و بهبود ارتباط میان مردم و شهرداری خواهد شد.

غلامی بیان کرد: این منطقه در ماه‌های آینده نیز با جدیت اقدامات اصلاحی را ادامه می‌دهد تا علاوه بر حفظ جایگاه، بتواند به الگوی سایر مناطق در حوزه پاسخگویی تبدیل شود.

به گزارش ایمنا، بر اساس مستند ارائه‌شده توسط اداره کل نوسازی و تحول اداری، پس از منطقه ۱۱، مناطق ۶ و ۲ به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را در تکمیل فرایند رسیدگی به درخواست‌های مردمی کسب کرده‌اند.

کد خبر 924743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.