علی باقری در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت خدمترسانی الکترونیکی در مدیریت شهری اظهار کرد: رتبهبندی مناطق بر اساس درصد تکمیل پاسخگویی به تماسها و درخواستهای شهروندی که از طریق زیرساخت برنامه کاربردی اصفهان من ثبت شده، نشان میدهد منطقه ۶ از ابتدای سال جاری تا نیمه آبان با ۹۶.۳ درصد پاسخگویی توانسته است رتبه دوم را بین مناطق پانزدهگانه شهرداری اصفهان کسب کند.
وی افزود: این رتبه با اختلاف بسیار کم، یعنی تنها ۲ دهم درصد از منطقه اول به دست آمده است که نشاندهنده تلاش پیوسته مجموعه مدیریت منطقه برای تقویت فرایندهای پاسخگویی غیرحضوری و تسریع در ارائه خدمات به مردم است.
مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به حجم بالای درخواستهای ثبتشده در این سامانه ادامه داد: «در این بازه زمانی، ۲۴۰۲ درخواست شهروندی در سامانه به ثبت رسیده که از این تعداد، ۲۳۱۲ مورد به عنوان اتمامیافته ثبت شده و کار اربابرجوع بهطور کامل انجام شده است. این آمار بیانگر جدیت منطقه در پیگیری و رسیدگی سریع به نیازهای شهروندان است.
باقری با تأکید بر تأثیر خدمات الکترونیکی در کاهش مراجعات حضوری خاطرنشان کرد: پلتفرم اصفهان من امکان دسترسی آسانتر، شفافتر و سریعتر به خدمات را برای مردم فراهم کرده و این مدل از پاسخگویی، نقش مهمی در کاهش اتلاف وقت، افزایش رضایتمندی و ارتقای کیفیت مدیریت شهری داشته است.
وی با اشاره به برنامههای آتی منطقه ۶ اظهار کرد: هدف ما رسیدن به درصد پاسخگویی صددرصدی است؛ تلاش کردهایم مسیرهای ارتباطی با شهروندان را بهبود دهیم، فرایندهای داخلی را چابکتر کنیم و زمان پیگیری درخواستها را در حد امکان کاهش دهیم.
مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با قدردانی از کارکنان این منطقه گفت: این موفقیت حاصل تلاش مجموعه کارشناسان، ناظران و نیروهای اجرایی است که با تعهد و دقت، درخواستهای مردم را پیگیری میکنند و امیدواریم با ادامه این روند، منطقه ۶ همچنان جزو مناطق پیشرو در ارائه خدمات شهری باشد.


نظر شما