علی حاجیان در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: چهارمین جشنواره ملی ایدههای خلاق روابط عمومی با حضور ۹۰ سازمان و شرکت از سراسر کشور برگزار شد که در مرحله نهایی، ۱۶ طرح برگزیده انتخاب شدند. در این میان، طرح «خوشانصاف» ارائهشده توسط روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری اصفهان موفق به کسب عنوان برتر شد.
وی افزود: طرح «خوشانصاف» بهزودی در بازارهای کوثر اصفهان اجرا خواهد شد و هدف آن ترویج فرهنگ انصاف، تقویت اعتماد شهروندان و حمایت از مصرفکنندگان است.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری اصفهان با قدردانی از تلاشهای همکاران روابط عمومی خاطرنشان کرد: این موفقیت نشاندهنده نقش مؤثر روابط عمومیها در ارتقای ارتباطات درونسازمانی و پاسخگویی به شهروندان است.


نظر شما