سیدمحمدحسین میر در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار میکند: کمیته منابع انسانی و امور اداری فعالیت خود را بهعنوان نخستین کمیته از زمان صدور ابلاغ توسط دبیر جشنواره به مدیر اجرایی جشنواره آغاز میکند و در گام نخست اقدام به ارائه خدمات در حوزه منابع انسانی شامل صدور ابلاغ حکم مسئولان کمیتهها، چینش نیروهای آنها و برگزاری جلسات متعدد با مدیران کمیتههای جشنواره میکند.
وی افزود: مکاتبات مرتبط با مراجع استانی، شهری و شهرداری جشنواره از طرف مدیر اجرایی و مسئول کمیتهها از طریق کمیته منابع انسانی و امور اداری و پس از تایید آن انجام میشود، همچنین جمعبندی کارکرد افراد شاغل در این رویداد بینالمللی از جمله سایر مسئولیتهای این کمیته است.
مسئول کمیته منابع انسانی سیوهفتمین جشنواره بینالمللی فیلمهای کودکان و نوجوانان اصفهان تصریح کرد: پس از برگزاری جشنواره فعالیت این کمیته همچنان ادامه دارد و ضمن انجام مکاتبات مربوط به حوزههای مالی جشنواره پس از اتمام این فرایند، فعالیت کمیته نیز به پایان میرسد.


نظر شما