بابک هدائی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: در ششماه نخست سال جاری، همکاران ما به ۱۸۴ هزار و ۳۷۷ تماس تلفنی پاسخ دادهاند که در این میان، ۲۴ هزار مورد مشاوره تلفنی توسط کارشناسان دیسپچ اورژانس ۱۱۵ به افراد نیازمند ارائه شده است.
وی افزود: در همین بازه زمانی، ۱۲ هزار و ۵۹۴ تماس مزاحمت تلفنی ثبت شده است که بر روند خدمترسانی اورژانس تأثیر منفی دارد.
رئیس اورژانس کردستان ادامه داد: در این مدت، ۴۶ هزار و ۴۰۹ مأموریت اورژانسی به پایگاههای عملیاتی سراسر استان ابلاغ شد که شامل ۲۹ هزار و ۷۱۷ مأموریت مربوط به بیماریها و ۶۳۷۱ مأموریت مرتبط با سایر حوادث بوده است.
هدائی خاطرنشان کرد: از مجموع مأموریتهای مرتبط با بیماریها، ۱۸۴۳ مورد به بیماران قلبی و ۱۱۸۵ مورد به بیماران تنفسی اختصاص داشته است.
وی تصریح کرد: اورژانس ۱۱۵ کردستان طی شش ماه نخست سال جاری به بیش از ۳۹ هزار نفر خدمات درمانی ارائه کرده است.


نظر شما