علی نیک در گفتوگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از سامانههای اطلاع از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاهها اظهار کرد: در طول یک ماه گذشته بیش از ۳۰۰ هزار نفر از این روشها استفاده کردهاند که آمار آن به ثبت رسیده است.
وی افزود: با اطلاعرسانی و فرهنگسازی بیشتر، پیشبینی میشود میزان استفاده شهروندان از این خدمات تا یک میلیون نفر در ماه افزایش پیدا کند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به پنج راهکار آسان برای اطلاع از زمان دقیق رسیدن اتوبوس گفت: مراجعه به سامانه «قمیار» به نشانی qom.ir/mybus، استفاده از نرمافزار «نشان»، تماس تلفنی با شماره ۰۲۵۳۲۴۴۹۹۰۰، شمارهگیری کد دستوری #۱۱۱۱۳۷۶۶۵۵* و اسکن QR کد نصبشده در ایستگاهها از جمله این روشها است.
نیک تأکید کرد: بهرهگیری از این ابزارها علاوه بر صرفهجویی در وقت شهروندان، موجب افزایش نظم، کاهش انتظار در ایستگاهها و بهبود کیفیت خدمات حملونقل عمومی در قم خواهد شد.


نظر شما