به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، حمید سلیمانپور با ارائه گزارشی از عملکرد یک سال اخیر این کارگروه، از توسعه و ساماندهی دفاتر پیشخوان خدمات در سطح استان خبر داد.
وی افزود: استان فارس با دارا بودن ۵۵۲ دفتر پیشخوان شهری و ۱۸۱ دفتر ICT روستایی، شبکه گستردهای از خدمات را برای شهروندان فراهم آورده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس با اشاره به اقدامات صورتگرفته در راستای توسعه این شبکه، گفت: در یک سال گذشته، ۱۷ دفتر شهری جدید و ۲۱ دفتر روستایی راهاندازی شده است که این امر نشاندهنده عزم جدی برای دسترسی هرچه آسانتر مردم، بهویژه در مناطق روستایی، به خدمات دولتی و عمومی است.
سلیمانپور همچنین به ساماندهی دفاتر موجود اشاره و اظهار کرد: در این مدت، ۳۰ مورد نقل و انتقال امتیاز پروانه و ۲۱۸ مورد تجدید پروانه در دبیرخانه کارگروه استانی به ثبت رسیده است و این اقدامات در جهت تضمین کیفیت و استانداردسازی خدمات صورت گرفته است.
وی با تأکید بر اهمیت نظارت بر عملکرد دفاتر، از رسیدگی به ۱۰۸ فقره تخلف صورت گرفته از جانب دفاتر خبر داد و تصریح کرد: هرگونه تخلف در ارائه خدمات به مردم با جدیت پیگیری میشود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس در پایان به برگزاری منظم جلسات کارگروه اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته، ۹ جلسه کارگروه استانی برگزار شده و جلسه کمیته نظارت و رسیدگی به تخلفات نیز بهصورت مستمر تشکیل شده تا فرآیند نظارت بر دفاتر به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد.
سلیمانپور اظهار کرد: هدف نهایی از تمامی این فعالیتها، ارتقا سطح رضایتمندی مردم و ارائه خدماتی شفاف و کارآمد است.


نظر شما