به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، یزدان خسروی امروز _شنبه بیستودوم شهریور_ سامانه ۱۴۱ را بهعنوان ابزار اصلی ارتباط مستقیم مردم با این اداره کل معرفی کرد و از ثبت بیش از ۱۲ هزار و ۵۴۰ تماس مردمی در پنج ماه نخست سال خبر داد و اظهار کرد: روز ۲۶ خرداد با ثبت ۲۷۷ تماس، پرترافیکترین روز در این بازه زمانی بوده است.
وی افزود: در همین مدت، یکهزار و ۹۱۷ شکایت در حوزههای مختلف راهداری و حمل و نقل جادهای ثبت و ۹۴ درصد آنها با پیگیری کارشناسان به نتیجه رسید و مختومه شد.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان کرمانشاه عنوان کرد: در این ماه، ۲ هزار و ۹۰۳ تماس با سامانه برقرار شد که بیشترین تماسها در روز ۱۳ مرداد با ثبت ۱۹۸ مورد بوده است و ۳۳۸ شکایت ثبت شد که ۹۱ درصد آنها پاسخ داده شد.
خسروی سامانه ۱۴۱ را پل ارتباطی مطمئن میان مردم و این اداره کل دانست و تاکید کرد: تمام مشکلات، شکایات و گزارشهای مردمی از طریق این سامانه قابل ثبت است و پس از ثبت، کد رهگیری برای متقاضی پیامک میشود و نتیجه نهایی پس از بررسی به اطلاع او خواهد رسید.
وی گفت: ما خود را موظف به پاسخگویی سریع و شفاف به مردم میدانیم و سامانه ۱۴۱ ابزاری مؤثر برای تحقق این هدف است.




نظر شما