ثبت بیش از ۱۲ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در پنج ماه نخست سال جاری بیش از ۱۲ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ برقرار شد و ۹۴ درصد شکایات ثبت‌شده به‌طور کامل پاسخ داده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، یزدان خسروی امروز _شنبه بیست‌ودوم شهریور_ سامانه ۱۴۱ را به‌عنوان ابزار اصلی ارتباط مستقیم مردم با این اداره کل معرفی کرد و از ثبت بیش از ۱۲ هزار و ۵۴۰ تماس مردمی در پنج ماه نخست سال خبر داد و اظهار کرد: روز ۲۶ خرداد با ثبت ۲۷۷ تماس، پرترافیک‌ترین روز در این بازه زمانی بوده است.

وی افزود: در همین مدت، یک‌هزار و ۹۱۷ شکایت در حوزه‌های مختلف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ثبت و ۹۴ درصد آن‌ها با پیگیری کارشناسان به نتیجه رسید و مختومه شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: در این ماه، ۲ هزار و ۹۰۳ تماس با سامانه برقرار شد که بیشترین تماس‌ها در روز ۱۳ مرداد با ثبت ۱۹۸ مورد بوده است و ۳۳۸ شکایت ثبت شد که ۹۱ درصد آن‌ها پاسخ داده شد.

خسروی سامانه ۱۴۱ را پل ارتباطی مطمئن میان مردم و این اداره کل دانست و تاکید کرد: تمام مشکلات، شکایات و گزارش‌های مردمی از طریق این سامانه قابل ثبت است و پس از ثبت، کد رهگیری برای متقاضی پیامک می‌شود و نتیجه نهایی پس از بررسی به اطلاع او خواهد رسید.

وی گفت: ما خود را موظف به پاسخگویی سریع و شفاف به مردم می‌دانیم و سامانه ۱۴۱ ابزاری مؤثر برای تحقق این هدف است.

کد خبر 904798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابراهیمی IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۳
    0 0
    اگه راست میگی چرادنبال،،سوختن درختان دشت حسن آباد ،اسلام آباد کرمانشاه رانگرفتی،که کشاورزان پاییز هرساله درختان کنارجاده را می سوزاند با آتش زدن زمینشان وکشت پاییزه