حسین کارگر در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به ساختوسازهای گسترده و در پی آن تردد خودروهای سنگین در سطح منطقه، همچنین حفاریهای لازم جهت نصب انشعابات مختلف این ابنیهها، آسفالت معابر هرازگاهی معیوب شده است که باید روکش و یا با زیرسازی مجدد و آسفالت شود.
وی افزود: بدین منظور در سه وجه عملیات آسفالت شامل؛ زیرسازی، لکه گیری و روکش آسفالت در سطح منطقه در سال انجام میگردد.
مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به روکش آسفالت بزرگراه شهید میثمی تصریح کرد: بزرگراه شهید میثمی جز رینگ سوم ترافیک شهر اصفهان و از بزرگراههای مهم این شهر محسوب میشود، بنابراین از حجم بالای ترافیک برخوردار است؛ تردد بالای خودروهای سبک و سنگین، برودت هوا، نشستهای زمین حاصل کاهش آب سفرههای زیرزمینی و تصادفات عامل اصلی تخریب آسفالت این بزرگراه بوده است.
کارگر ادامه داد: باند رفت از پل شهید ستاری تا محدوده منطقه ۱۳ انجام شده است و هم اکنون باند برگشت از محدوده منطقه ۱۳ به سمت پل شهید ستاری آغاز شده است که عملیات روکش آسفالت در دست اقدام است.


نظر شما