حسن محمدحسینی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا ضمن اشاره به ترافیک حاصل از تردد و توقف خودروها در خیابان کاوه مقابل پایانه مسافربری کاوه، اظهار کرد: یکی از گرههای ترافیکی مهم این منطقه تردد بالا و توقف خودروها در مقابل پایانه مسافربری کاوه است که ترافیک حاصل از آن موجب شده مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه در این محدوده، منجر به اتلاف وقت سایر خودروهای عبوری شود.
وی افزود: بدین منظور یکی از عوامل کاهش ترافیک میتواند تردد خودروها از زیرگذر مقابل خیابان جابر انصاری به سمت پایانه کاوه باشد.
مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان تصریح کرد: مسدود کردن این مسیر، یکی از طرحهای پیشنهادی بوده که مسیر تردد خودروها از کندروی روگذر تقاطع جابر انصاری با مسیر تردد خودروها در زیرگذر همین تقاطع جداسازی شود.
محمدحسینی ادامه داد: در نخستین اقدام به صورت آزمایشی جداول نیوجرسی از انتهای باند کند گذر به طول ۳۰۰ متر تا انتهای پایانه کاوه کار گذاشته شده به طوری که خودروها در مسیر شمال به جنوب زیرگذر تقاطع جابر انصاری بهصورت مستقیم بدون توقف و روان ادامه داشته این امر موجب شده خودروهای عبوری از زیرگذر با خودروهای مسیر کندگذر در محدوده پایانه کاوه جداسازی و بدون ارتباط باشند.
وی به اهداف این طرح اشاره و خاطر نشان کرد: جداسازی خط عبوری ترافیک در محدوده پایانه کاوه موجب شده است علاوه بر روانسازی ترافیک معبر مورد نظر، موجب افزایش ایمنی و کاهش خطرات ناشی از تصادف شده و تردد خودروها ساماندهی شود.
مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان بیان داشت: این طرح به مدت دو ماه بهصورت آزمایشی اجرا میشود تا ضمن بررسی میزان استقبال شهروندان بر اساس بازخوردهای آن، همچنین ارزیابی فنی کارشناسان ترافیک و پلیس راهور، در صورت موفقیت و پایداری، همچنین از نظر جنبههای دیداری و زیبایی شناختی و سیمای منظر شهری بهصورت دائم این عملیات در دستور کار قرار گیرد.


نظر شما