هوشمندسازی مدیریت پسماندهای ساختمانی و نظارت بر عملکرد پیمانکاران در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از اجرای سه پروژه هوشمندسازی در حوزه مدیریت پسماند خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی سامانه مدیریت پسماندهای ساختمانی، سیستم نظارتی هوشمند و مکانیزاسیون محل دفع پسماندهای عمرانی است.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای سه پروژه هوشمندسازی در حوزه مدیریت پسماند اظهار کرد: پروژه نخست با عنوان سامانه مدیریت پسماندهای ساختمانی جز با هدف ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان و جلوگیری از تخلیه غیرمجاز این پسماندها طراحی شده است.

وی درباره پروژه دوم با عنوان سامانه نظارتی هوشمند مکان‌مند افزود: این سیستم امکان نظارت هوشمند بر عملکرد پیمانکاران سطح شهر، هدفمندسازی بازدیدهای روزانه ناظران و افزایش اثربخشی بازدیدها را فراهم می‌کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تاکید کرد: مناقصه انتخاب این پروژه انجام شده است و در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم.

ساکتی با اشاره به پروژه سوم با عنوان هوشمندسازی ورودی محل دفع پسماندهای عمرانی و ساختمانی گفت: این طرح شامل نصب دوربین‌های نظارتی و تگ‌های RFID برای کنترل هوشمند ورود پسماندها، مکانیزه‌شدن فرایندهای مالی دریافت عوارض و تکمیل مکانیزاسیون سامانه مدیریت پسماندهای عمرانی است؛ این پروژه به اتمام رسیده و هم‌اکنون در مرحله اجرا قرار دارد.

وی تصریح کرد: اجرای این پروژه‌های هوشمند، تحول اساسی در نظام مدیریت پسماندهای ساختمانی و عمرانی شهر اصفهان ایجاد خواهد کرد و منجر به ارتقای کیفیت خدمات، افزایش نظم و کاهش تخلفات در این حوزه خواهد شد.

کد خبر 891745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.