فضای سبز و تخلفات ساختمانی، بیشترین درخواست ثبت شده در سامانه ۱۳۷

شهردار زنجان با اشاره به اینکه بیشترین درخواست‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ مربوط به حوزه‌های فضای سبز، تخلفات ساختمانی و سد معبر بوده است، گفت: این موارد شامل یک سوم درخواست‌های چهار ماه ابتدایی سال را شامل می‌شود.

منصور سلطانی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در راستای رسیدگی بهتر به مشکلات شهروندان نسبت به راه‌اندازی سامانه ۱۳۷ اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه طی چهار ماه گذشته از سال‌جاری، پنج هزار و ۴۰۰ مورد از تماس‌های شهروندان زنجانی در سامانه ۱۳۷ ثبت شده است، افزود: این درخواست‌ها به تناسب فعالیت مناطق مختلف شهرداری درباره مسائل شهری از جمله آسفالت بوده است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه بیشترین درخواست‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ مربوط به حوزه‌های فضای سبز، تخلفات ساختمانی و سد معبر بوده است، گفت: این موارد شامل یک سوم درخواست‌های چهار ماه ابتدایی سال را شامل می‌شود.

سلطانی‌محمدی با اشاره به اینکه بودجه مورد نیاز برای رسیدگی به درخواست‌های شهروندان از طریق شهرداری هم در نظر گرفته شده است، گفت: هدف از اختصاص این بودجه تسریع در روند رسیدگی به درخواست شهروندان بوده است.

وی گفت: به منظور دریافت درخواست شهروندان زنجانی نیز سامانه الکترونیک (چشم شهروند ۱۳۷ زنجان) به صورت اپلیکیشن موبایلی، نسخه اینترنتی، پیامکی و تلفنی به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت پیام‌ها و درخواست‌های مردمی است.

سلطانی‌محمدی افزود: درخواست‌های واصله به این سامانه پس از ثبت در سامانه، دسته‌بندی و اولویت‌بندی زمانی شده و با سه شاخص (بحرانی، فوری، عادی) توسط اپراتورها تعیین وضعیت می‌شوند.

وی گفت: برای اقدام بعدی به رابطان سامانه ۱۳۷ در حوزه‌های مختلف شهرداری زنجان ارسال و پس از اقدام لازم درباره درخواست واصله، ثبت بازخورد و رضایت‌سنجی به‌صورت الکترونیک و تماس تلفنی با درخواست‌کنندگان ثبت نهایی می‌شود.

کد خبر 889489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.