کسب رتبه نخست منطقه ۳ اصفهان در سامانه «اصفهان من»

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از موفقیت چشمگیر این منطقه در پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان از طریق سامانه یکپارچه خدمات الکترونیک «اصفهان من» خبر داد.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به موفقیت چشمگیر این منطقه در پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان از طریق سامانه یکپارچه خدمات الکترونیک اصفهان من اظهار کرد: این سامانه به‌عنوان بستر یکپارچه ارائه خدمات و ارتباط شهروندان با شهرداری، امکان دریافت خدمات به‌صورت برخط را فراهم کرده است.

وی افزود: منطقه ۳ شهرداری اصفهان موفق شده است از بدو راه‌اندازی سامانه اصفهان من تا پایان تیرماه سال جاری، رتبه نخست را بین مناطق شهرداری اصفهان از نظر بالاترین درصد پاسخگویی به درخواست‌های غیرحضوری شهروندان کسب کند.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با اشاره به حجم و تنوع بالای درخواست‌های ثبت شده در این سامانه اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶۰۰۰ درخواست در این سامانه ثبت شده است که نشان‌دهنده استقبال خوب شهروندان منطقه از خدمات غیر حضوری شهرداری است.

ابوطالبی با اشاره به پرمخاطب ترین خدمات الکترونیکی منطقه ۳ ادامه داد: در میان بیش از ۳۰ خدمت فعال الکترونیکی، خدماتی نظیر مجوز برگزاری مراسم و تبلیغات مذهبی، مجوز تابلوی صنفی، رسیدگی به شکایات ساختمانی، صدور مجوز آغاز عملیات ساختمانی تخریب و خاکبرداری، از بیشترین درخواست‌های شهروندی در این منطقه به‌شمار می‌رود.

وی گفت: این موفقیت نشان‌دهنده تعهد منطقه ۳ شهرداری اصفهان به ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان از طریق ارائه خدمات سریع، شفاف و کارآمد به صورت الکترونیکی است.

کد خبر 887448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.