منطقه ۶ پیشتاز در ارائه خدمات غیرحضوری شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان از اجرای موفق پروژه پایلوت ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان خبر داد.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای موفق پروژه پایلوت ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان اظهار کرد: حدود یک سال پیش منطقه ۶ به عنوان نخستین منطقه برای اجرای آزمایشی طرح خدمات غیرحضوری انتخاب شد.

وی افزود: هدف اصلی از اجرای این طرح تسهیل در دسترسی شهروندان به خدمات شهری و افزایش کیفیت خدمات کاهش مراجعات غیرحضوری افزایش شفافیت و در نهایت ارتقای رضایتمندی عمومی بود.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این مدت با تلاش مجموعه کارکنان منطقه و همکاری شهروندان توانستیم بخش قابل توجهی از خدمات اداری و اجرایی را از طریق بسترهای دیجیتال ارائه دهیم که این روند ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان، موجب تسریع در پاسخگویی و افزایش دقت در انجام امور شده است.

باقری ادامه داد: پس از بررسی نتایج مثبت این طرح الگوی آن به سایر مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان نیز تعمیم داده شد و هم اکنون شاهد توسعه گسترش خدمات غیرحضوری در سطح مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین ارزیابی‌ها منطقه ۶ از نظر شاخص‌های کلیدی به‌ویژه درصد پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان در میان مناطق شهرداری اصفهان جزو رتبه‌های برتر قرار دارد که این موفقیت حاصل یک کار تیمی منسجم، نگاه آینده‌نگرانه و اعتماد متقابل بین مدیریت شهری و شهروندان است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان تاکید کرد: توسعه خدمات هوشمند و غیرحضوری یکی از ارکان اصلی حرکت به سوی شهرداری دیجیتال و حکمرانی هوشمند جهت نیل به شهر هوشمند است و برنامه ما در آینده تقویت زیرساخت‌های فناوری و یکپارچه‌سازی سامانه‌ها برای ارائه خدمات سریع شفاف و کارآمدتر به مردم شهر اصفهان خواهد بود.

کد خبر 887266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.