به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علاالدین رفیعزاده ظهر امروز _سهشنبه بیستوچهارم تیر_ در دیدار با نماینده ولیفقیه در استان البرز ضمن تشریح سازوکار فواد به آغاز فعالیت این سامانه در استان اشاره و اظهار کرد: شهروندان با شمارهگیری ۱۲۸، مشکل خود را ثبت میکنند؛ بلافاصله کارشناسان ما و دفاتر بازرسی دستگاه مربوط وارد عمل میشوند تا همان لحظه پاسخ و کد رهگیری بدهند. تجربه دو ماهه در قزوین نشان داد که از ۳۰۰ تماس روزانه، میانگین رسیدگی به هر پرونده زیر چهار ساعت بوده است.
وی افزود: در این مدت در قزوین دو مدیر عزل، ۴۱ نفر تذکر و ۲۵ کارمند به دلیل خدمترسانی مناسب تشویق شدند و تأکید کرد: در البرز نیز عملکرد مدیران و کارمندان روی تابلوی فواد قرار میگیرد؛ گزارشها ماهانه به رئیس جمهور ارسال میشود.
رئیس امور استخدامی کشور از استاندار و سازمان مدیریت البرز خواست نیاز واقعی دستگاهها را با اولویت شهرستانها در کارگروه مشترک شناسایی کنند تا در تخصیص سهمیههای نیروی انسانی سال آینده لحاظ شود.
نماینده ولی فقیه: نسبت کارمند به جمعیت در البرز «۶۰ به یک» است
محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز نیز در این نشست با استقبال از راهاندازی فواد عنوان کرد: این سامانه اگر بهخوبی به مردم معرفی شود، حتی شنیدهشدن شکایت در لحظه، اثر روانی مثبتی بر جامعه میگذارد.
وی با اشاره به رشد سالانه جمعیت مهاجر ادامه داد: متوسط کشوری یک کارمند به ازای ۳۷ شهروند است در البرز این عدد به ۶۰ نفر رسیده است، اگر همین امسال هفتصد نیروی تازه وارد شوند، سال بعد با افزایش جمعیت دوباره تراز بههم میخورد و البرز باید در محاسبات کشوری سهمیهای فراتر از فرمول معمول بگیرد.


نظر شما