به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی غلامی امروز _شنبه بیستویکم تیر_ در نشست فصلی شورای ۱۳۷ منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به نگاه ویژه مدیریت شهری دوره ششم به ارتباطات مردمی، اظهار کرد: اگرچه در دورههای گذشته نیز فعالیتهایی در این حوزه شده بود اما در این دوره شاهد جدیت، پیگیری و توجه ویژهتری نسبت به ارائه خدمات مستقیم به مردم و ارتباط بیواسطه مسئولان با شهروندان هستیم.
وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری باهدف افزایش رضایتمندی شهروندان و رسیدگی به درخواستهایشان جای تقدیر دارد، افزود: امیدواریم با تداوم همکاری میان اداره ارتباطات مردمی و مناطق شهری، بتوانیم وظایف خود را بهموقع و بهطور کامل انجام دهیم و هر روز شاهد بهبود کیفیت خدمات باشیم.
مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به بهبود وضعیت این منطقه در رتبهبندی سامانه ۱۳۷، تصریح کرد: برگزاری جلسات داخلی و توجیهی برای کاربران سامانه منجر به ارتقای رتبه شهرداری منطقه ۱۱ شد با این حال، همچنان فرصت و ظرفیت برای بهبود بیشتر وجود دارد و میتوان اقدامات اثربخشتری انجام داد.
غلامی با بیان اینکه اغلب پیامهای سامانه ۱۳۷ و «اصفهان من» نیاز به منابع مالی یا فرایند پیچیده ندارند، ادامه داد: منطقه ۱۱ در حوزه خدمات غیرحضوری، در مدت کوتاه جهش خوبی داشته و انتظار است این رشد در قبال سامانه ۱۳۷ نیز تکرار شود.
وی افزود: گاهی درخواست مردم پیچیدگیهایی دارد که ادارات و واحدهای منطقه باید ابهامات و مشکلات مربوط به آن را شفاف و کامل با رابطان خود در اداره ارتباطات مردمی مطرح کنند تا امکان رسیدگی مؤثر فراهم شود.
وی اضافه کرد: یکی از معضلات منطقه ۱۱ حجم زیاد زمینهای رهاشده بوده و وجود دامداریها و فعالیتهای کشاورزی چالشهایی را ایجاد کرده است که شرایط این منطقه را متفاوت از دیگر مناطق میکند بنابراین نیاز است در ارزیابی عملکردها، تحلیلها و گزارشهای میدانی دقیقی تهیه شود.
مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان ابراز امیدواری کرد: با پیگیری مستمر، ارتباط داخلی مؤثرتر و جدیت در پاسخگویی، روند روبه رشد این منطقه تداوم یابد و گفت: من بهصورت روزانه و هفتگی پیامهای ۱۳۷ را رصد میکنم و از تمام کاربران سامانه ۱۳۷ در منطقه میخواهم که با سماجت و جدیت این مسیر را ادامه داده و اولویت را به پیامها و درخواستهای مردم بدهند.
غلامی خاطرنشان کرد: بسیاری از پیامها و درخواستها با یک تماس تلفنی ساده قابل حل است اما در برخی موارد بهدلیل عدم پیگیری، به مرحله اجرایی نمیرسند؛ گاهی نیاز نیست پاسخ کتبی و طولانی داده شود، بلکه با یک پاسخ ساده موضوع حل شده و رضایت شهروند جلب میشود. این موضوع در منطقه ما هم قابل تحقق است.


نظر شما