ابزار جدید «مدیریت اشتراک‌ها» در جیمیل

گوگل با معرفی ابزار جدید «مدیریت اشتراک‌ها» در جیمیل، کاربران را قادر می‌سازد تا به‌راحتی ایمیل‌های تبلیغاتی و خبرنامه‌های ناخواسته را شناسایی و لغو اشتراک کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از تک کرانچ، گوگل به‌تازگی ابزار جدید «مدیریت اشتراک‌ها» را در جیمیل معرفی کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا همه ایمیل‌های دریافتی از اشتراک‌های فعال خود را در یک مکان مشاهده و مدیریت کنند، این ابزار به‌صورت خودکار ایمیل‌ها را بر اساس فرستندگان مرتب می‌کند و تعداد ایمیل‌های دریافتی از هر فرستنده در چند هفته اخیر را نمایش می‌دهد.

با کلیک روی هر فرستنده، کاربران می‌توانند همه ایمیل‌های دریافتی از آن فرستنده را مشاهده کنند و در صورت تمایل، با یک کلیک درخواست لغو اشتراک را ارسال کنند. گوگل اعلام کرده است که این ویژگی به‌تدریج در نسخه وب جیمیل از تاریخ هشتم ژوئیه ۲۰۲۵ و در نسخه‌های اندروید و iOS از تاریخ‌های چهاردهم و بیست‌ویکم ژوئیه ۲۰۲۵ به کاربران ارائه خواهد شد.

این ابزار جدید به‌عنوان بخشی از تلاش‌های گوگل برای بهبود تجربه کاربری و کاهش شلوغی صندوق ورودی جیمیل معرفی شده است. با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند به‌راحتی ایمیل‌های ناخواسته را شناسایی و مدیریت کنند. (بدون نیاز به جست‌وجوی دستی در میان ایمیل‌های دریافتی)

کد خبر 883149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.