برای رسیدگی به تخلفات شهری از ظرفیت مردم استفاده شود

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: روال رسیدگی به تخلف باید به‌صورت شفاف در سامانه ۱۳۷ اعلام و از ظرفیت مردم ساکن ناژوان برای تشکیل پرونده علیه تخلفات شهری استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی قائلی امروز _شنبه هفتم تیر_ در نشست فصلی شورای ۱۳۷ مدیریت ناژوان شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم برگزاری مستمر جلسات شورای ۱۳۷، اظهار کرد: این استمرار سبب ایجاد ارتباط بیشتر عوامل اجرایی شهرداری و اداره ارتباطات مردمی می‌شود بنابراین برگزاری جلسات هم‌اندیشی باید در سطوح مختلف توسط مسئولان ارتباطات دنبال شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه میان کاربران سامانه ۱۳۷ در مدیریت ناژوان افزود: عملکرد ما بدون نقص نیست و باید در راستای اصلاح اقدامات خود، به‌طور جدی به درخواست‌های مردم توجه کنیم، بنابراین لازم است موارد و پیام‌های شهروندان موردبررسی و تصمیم‌گیری جدی قرار گیرد.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان با بیان اینکه گاهی رسیدگی به درخواست مردم در حیطه وظایف این مدیریت نیست یا پاسخ به آن دارای ابهام است که این ابهامات در جلسات مشترک رفع خواهد شد، تصریح کرد: در رسیدگی به پیام‌های شهروندی تعارف نداریم و تمام واحدها باید از عملکرد خود دفاع کنند تا مشخص شود که عملکرد کدام قسمت‌ها دارای ضعف است.

وی با تاکید بر لزوم پاسخگویی سریع و دقیق به تخلفات ثبت شده در سامانه ۱۳۷، گفت: برای موضوع قطع درختان ناژوان باید هماهنگی بیشتری میان واحد کنترل نظارت و فضای سبز وجود داشته باشد و روال رسیدگی به تخلف به‌صورت شفاف در سامانه ۱۳۷ اعلام شود؛ برای تشکیل پرونده علیه تخلفات شهری به‌ویژه درباره قطع غیرمجاز درخت می‌توان از ظرفیت مردم ساکن ناژوان نیز استفاده کرد.

کد خبر 880124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۴/۰۷
    0 0
    ایستگاه بازیافت مسر‌ور جنوبی در ازای دریافت بازیافت مدتی زیادی است که می گوید پلاستیک نداریم و توضیع نشده یا نمی شود