«آرامش» روی تابلوهای تبلیغات شهری اصفهان آمد

اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در ادامه اکران‌های موضوعات خود در سال جاری و با توجه به شرایط ایجاد شده در کشور و اهمیت حفظ آرامش در دوران جنگ برای سلامت جسم و روان، اقدام به اکران طرح‌های با موضوع «آرامش» کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در ادامه اکران‌های موضوعات خود در سال جاری و با توجه به شرایط ایجاد شده در کشور و اهمیت حفظ آرامش در دوران جنگ برای سلامت جسم و روان، اقدام به اکران طرح‌های با موضوع «آرامش» کرده است.

در این مجموعه ۴ طرح به تعداد ۱۹ تابلو به متراژ حدود ۹۰۰ متر از سی‌ویکم خرداد در قالب تبلیغات محیطی عرشه پل‌ها و بیلبوردهای شهری در حال اکران است.

«آرامش» در تبلیغات شهری اصفهان فرهنگ‌سازی می‌شود

چهار طرح با موضوع «آرامش» و با عناوینی همچون «وقتی به هم امید بدهیم، آرامش هست»، «وقتی به هم تکیه کنیم، آرامش هست»، «وقتی به سربازان وطن اعتماد کنیم، آرامش هست» و «وقتی به خدا توکل کنیم، آرامش هست»، به آموزش و فرهنگ‌سازی در ارتباط با تأثیر حفظ آرامش در این دوران پرداخته شده است.

در شرایط جنگی، همه‌چیز به‌هم می‌ریزد؛ خبرهای بد، صداهای نگران‌کننده، نگرانی برای عزیزان و آینده‌ای نامعلوم، از این‌رو طبیعی است که آدم احساس ترس، اضطراب یا سردرگمی کند، اما درست در همین موقعیت‌ها است که آرام ماندن، نه فقط یک انتخاب، بلکه یک ضرورت می‌شود؛ برای اینکه بتوانی خودت را نگه‌داری و از اطرافیانت را حمایت کنی.

«آرامش» در تبلیغات شهری اصفهان فرهنگ‌سازی می‌شود

کد خبر 877789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.