اکران مجموعه جدید طرح‌هایی با موضوع «جنگ رسانه‌ای» در شهر اصفهان

اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در ادامه اکران‌های موضوعات خود در سال جاری و با توجه به شرایط ایجاد شده در کشور و تأثیر ابزارهای رسانه‌ای بر افکار عمومی و شکل‌دهی به رفتارها و نگرش‌ها، اقدام به اکران طرح‌های با موضوع جنگ رسانه‌ای کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در ادامه اکران‌های موضوعات خود در سال جاری و با توجه به شرایط ایجاد شده در کشور و تأثیر ابزارهای رسانه‌ای بر افکار عمومی و شکل‌دهی به رفتارها و نگرش‌ها، اقدام به اکران طرح‌های با موضوع جنگ رسانه‌ای کرده است.

در این مجموعه طرح‌ها که از بیست‌وششم خرداد سال جاری در سطح شهر در حال اکران است، پنج طرح با موضوع جنگ رسانه‌ای و با عناوینی همچون «در جنگ رسانه‌ای علیه ایران ما» «دوقطبی پررنگ می‌شود»، «فریبکاری و تحریف به جریان می‌افتد»، «شایعه‌ها جان می‌گیرد»، «ناامیدی و وحشت القا می‌شود»، «دروغ به جای حقیقت القا می‌شود» به آموزش و فرهنگ سازی در ارتباط با تأثیر جنگ رسانه‌ای پرداخته شده است.

«در جنگ رسانه‌ای علیه ایران ما» موضوع دور جدید گالری شهر اصفهان شد

جنگ رسانه‌ای فراتر از اطلاع‌رسانی ساده است و در این نوع جنگ، شامل استفاده هدفمند از رسانه‌ها برای تأثیرگذاری بر ادراکات، باورها و احساسات مخاطبان است.

هدف از این کار، ایجاد تغییرات رفتاری و نگرشی در جامعه هدف است که این مجموعه با توجه به شرایط کنونی و آگاه سازی شهروندان از تأثیرات منفی جنگ رسانه‌ای با رویکرد روانی با عنوان جنگ رسانه‌ای علیه ایران انتخاب شده است.

«در جنگ رسانه‌ای علیه ایران ما» موضوع دور جدید گالری شهر اصفهان شد

ادامه این مجموعه گالری‌ها با موضوعات پیچیده‌تر در مجموعه گالری مترو و گالری اتوبوس تندرو که فضای ارتباطی بیش‌تری به لحاظ زمانی دارد، از ابتدای هفته آتی اکران خواهد شد.

«در جنگ رسانه‌ای علیه ایران ما» موضوع دور جدید گالری شهر اصفهان شد

کد خبر 876511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.