مدرسه مجازی در تضاد با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان با هشدار درباره تهدیدات طرح مدرسه مجازی آن را مغایر با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خواند و گفت: معلمان و نمایندگان مجلس برای جلوگیری از اجرای این طرح، کنشگری فعال داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، اکبر کاوسی‌امید امروز _چهارشنبه بیست‌ویکم خرداد_ در صحن شورای اسلامی شهر با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: موضوع مدرسه مجازی که قرار است در آموزش و پرورش رخ دهد، اتفاقی بسیار خطرناک است.

وی افزود: همه معلمان باید در این حوزه کنشگری فعال داشته و برای رفع این تهدید کمک کنند، مدرسه مجازی با ساعات مختلف پیش‌بینی شده در سند تحول بنیادین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در تضاد آشکار است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به عواقب اجتماعی اجرای این طرح گفت: در بحث آسیب‌های اجتماعی امروز اگر ۱۰ سال به عقب برگردیم، باید در فضای آموزشی و مدرسه به دنبال این معضلات باشیم.

کاوسی‌امید اضافه کرد: در نظر بگیرید دانش‌آموز به دور از محیط مدرسه و تنها با تحصیل در فضای مجازی رشد کند، آن‌گاه وضعیت شاخص‌های آسیب‌های اجتماعی به کجا خواهد رسید؟

وی با قدردانی از اقدامات خوب دولت در حوزه آموزش و پرورش و اجرای سند تحول بنیادین تصریح کرد: اجرای طرح مدرسه مجازی بسیار خطرناک است.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: درخواست داریم برای رفع این تهدید همه معلمان و ۹ نماینده استان همدان در مجلس شورای اسلامی به‌ویژه دو نماینده مرکز استان در این ارتباط کنشگری فعال داشته باشند.

کاوسی‌امید خاطرنشان کرد: مدرسه مجازی، غیر از مواردی که لاجرم باید آموزش مجازی همچون شرایط خاص کرونا ارائه شود، نباید رخ دهد، چرا که این امر به وضوح در تضاد با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

کد خبر 874146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.