به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، فرایند ثبتنام انتقال موقت فرهنگیان استان اصفهان از هفدهم خرداد ۱۴۰۴ آغاز میشود و تمام مشمولان موظف هستند برای اعلام وضعیت خود به سامانه my.medu.ir مراجعه کنند؛ خودداری از ثبتنام در موعد مقرر به منزله انصراف تلقی خواهد شد.
به اطلاع تمام همکاران فرهنگی مشمول انتقال موقت ورودی و خروجی درون استانی و برون استانی آموزشی و اداری اصفهان میرساند با توجه به آغاز فرایند تعیین تکلیف وضعیت انتقال، لازم است از تاریخ هفدهم خرداد سال جاری با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به ثبتنام و اعلام وضعیت انتقال خود اقدام کنند.
براساس این اطلاعیه، هرگونه بررسی برای انتقال اعم از دائم یا موقت منوط به ثبتنام در سامانه است و نبود ثبتنام در موعد مقرر به منزله انصراف از تمدید انتقال موقت تلقی خواهد شد و با توجه به وزارتی بودن سامانه و محدودیت بازه زمانی ثبتنام، متقاضیان در اسرع وقت اقدام کنند.
شایان ذکر است که اطلاعرسانی به نیروهای مشمول، از طریق سیستم پیامکی، رسانههای مجازی منطقهای و گروههای مدیران مدارس به ویژه مدارس خاص و استثنایی صورت خواهد پذیرفت.
لازم است به این نکته اشاره شود که تغییر رشته شغلی تنها برای نیروهای دارای انتقال دائم امکانپذیر است و نیروهای انتقال موقت مجاز به شرکت در این فرایند نیستند.
نظر شما