به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا طبیبی در نشست فصلی شورای ۱۳۷ منطقه ۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه رسیدگی به درخواست شهروندان اهمیت زیادی داشته و اداره ارتباطات مردمی در این مسیر کمک شایانی به شهرداری مناطق میکند، اظهار کرد: اگرچه شاید مردم پشت تلفن با اخلاق و ادبیات متفاوتی از آنچه در مراجعه حضوری میبینیم، با کارشناسان این اداره صحبت میکنندT اما پاسخ مردم در سامانه ۱۳۷ با بردباری تمام داده میشود.
وی افزود: جلسات بررسی پیامها در سامانه ۱۳۷ به صورت مستمر و ماهیانه با حضور معاونان و کاربران این سامانه در منطقه ۲ برگزار میشود و حجم، جزئیات و نحوه رسیدگی به پیامها ارزیابی میشود.
مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه پیشتر حتی با وجود آنکه برای هر پیام اقدام لازم را انجام میدادیم به دلیل پیوست نشدن مستندات کافی، اقدامات همکاران ما تحتالشعاع قرار میگرفت، تصریح کرد: نتیجه جلسات ماهیانه با کاربران منطقه، الزام بیشتر به پیوست مستندات بود و میتوان گفت در سه ماه گذشته رشد بسیار خوبی در این زمینه اتفاق افتاده است.
طبیبی تاکید کرد: تقویت ۱۳۷ موجب کاهش حوادث و آسیب به شهروندان و درپی آن کمتر شدن گرفتاری در امور حقوقی برای مدیریت شهری است، زیرا مردم جلوتر از شهرداری نقاط خطرساز را مشاهده کرده و از طریق ۱۳۷ به اطلاع شهرداری میرسانند.
وی خاطرنشان کرد: بخش زیادی از ارتباطات شهرداری توسط اداره ارتباطات مردمی انجام شده و بهعبارتی این اداره در مشاوره و اطلاعرسانیها میتواند به عنوان روابط عمومی شهرداری عمل کند و خدمات و اقدامات را به اطلاع مردم برساند.


نظر شما