علی مؤمن حجازی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا در قم هدف از راهاندازی این سامانه را تسهیل عبور و مرور شهروندان و زائران دانست و اظهار کرد: شهرداری قم تمرکز ویژهای بر هوشمندسازی خدمات شهری دارد و این اقدام در راستای ارتقای خدمات به شهروندان و زائرین انجام شده است.
وی افزود: برای این منظور چند روش راهاندازی شده تا شهروندان بتوانند از این روشها و حتی از پیام رسانهای داخلی این مسئله را پیگیری کنند.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم تصریح کرد: کاربران میتوانند از طریق کد USSD با شمارهگیری کد دستوری #۶۶۵۵*۱۱۱۳۷*، تماس با تلفن گویای ۳۴۴۹۹۰۱-۰۲۵، مراجعه به برنامک ایتا در آدرس qomparking_app، استفاده از سامانه قمیار در بخش حملونقل و وضعیت لحظهای پارکینگها یا مراجعه مستقیم به آدرس https://www.qom.ir/parking/ به این سامانه دسترسی داشته باشند.
مؤمن حجازی از افزوده شدن این امکان به نرمافزار «نشان» در آینده نزدیک خبر داد و گفت: نرمافزار «نشان» موجب استفاده سادهتر شهروندان و زائران میشود.
وی اضافه کرد: این سامانه به شهروندان و زائران کمک میکند تا ترافیک و زمان جستوجوی پارکینگ کاسته شود و تردد در شهر را با سهولت بیشتری انجام دهند.
نظر شما