خدمات فرودگاهی باید برای همه در دسترس باشد

وزیر راه و شهرسازی گفت: خدمات فرودگاهی باید قابل دسترس برای تمام اقشار مردم باشد، به‌گونه‌ای که معلولیت محدودیت ایجاد نکند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، فرزانه صادق در حاشیه بازدید از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد، اظهار کرد: در ارزیابی از فرودگاه مشهد، تمام خدمات قابل دسترس برای اقشار مختلف مردم بود.

وی افزود: خدمات نوروزی فرودگاه بین‌المللی مشهد از حیث روانی اثرگذاری بسیار مثبتی دارد و این خدمات سبب می‌شود مطالبات مردم نسبت به خدمات فرودگاهی پاسخ داده شده و رضایتمندی مسافران افزایش یابد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: مهم‌ترین موضوع در اقدامات اخیر فرودگاه مشهد، توجه ویژه به مردم و حال مسافران بود که رویکرد مثبتی است.

صادق افزود: مسافران نسبت به‌حقوق خود باید واقف باشند و ما نیز باید توجه گسترده‌ای به حقوق مسافران داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، وزیر راه و شهرسازی عصر امروز در سفر به مشهد، از اقدامات مختلف نوروزی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد بازدید کرد و در جریان عملیات خدمات‌رسانی به زائران نوروزی امام رضا (ع) قرار گرفت.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها روزانه تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 852962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.