علیرضا شعبانی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: سامانه تلفنی ۱۳۷ یکی از ابزارهای شبکه اطلاعرسانی شهر است که در نوروز، آماده پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی است تا مردم و مسافران در ایام تعطیلات نوروز، بتوانند سفر و روزهای خوشی در شهر اراک داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه این سامانه تلفنی، در هر لحظه شبانهروز آماده دریافت انتقادات و پیشنهادهای مردم است، افزود: هر مورد یا مسئلهای که در حوزه مدیریت شهری از طریق سامانه ۱۳۷ ارائه شود، بهسرعت به واحد مربوط جهت رفع ارجاع میشود.
مدیر اداره ارتباطات امور بینالملل شهرداری درباره فعالیت نیروهای شهرداری در نوروز خاطرنشان کرد: حوزه خدمات شهری از جمله حوزههای پرکار و شلوغ در مدیریت شهری است که اقدامات و فعالیتهای متنوع آن، نقش زیادی در رفاه و آسایش شهروندان دارد، عوامل اجرای و نیروهای پرتلاش خدمات شهری گرچه در طول سال به شهروندان خدماترسانی میکنند، اما یکی از بخشهای مهم کاری آنان به تعطیلات نوروزی مربوط میشود.
شعبانی گفت: نیروهای این حوزه تلاش میکنند شهر و محلهها به زیباترین و پاکیزهترین شکل درآید تا شهروندان در زمان حضور در شهر از این فضاها لذت ببرند.
وی با بیان اینکه با دستور و راهبری شهردار اراک، سازمان مختلف شهرداری از جمله مدیریت پسماند، سیما و منظر و فضای سبز، فرهنگی و اجتماعی، مدیریت حملونقل بار و مسافر، مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری، عمران و بازآفرینی، آتشنشانی و خدمات، همچون تمام روزهای سال، در نوروز نیز مشغول خدماترسانی به شهر و شهروندان، همچنین مسافران نوروزی هستند، تاکید کرد: هدف شهرداری در نوروز این است که شهروندان و مسافران نوروزی هنگام گشت و گذار در شهر از فضای بصری لذت ببرند.




نظر شما