به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید علی معرکنژاد امروز _دوشنبه ششم اسفند_ در جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان ویژه اقدامات و برنامههای نوروز ۱۴۰۴ با اشاره به تلاشهای انجام شده برای بهبود شرایط اطلاعرسانی و راهنمایی به گردشگران در نوروز اظهار کرد: سال اول اجرای پروژههای خدمات سفر، با مشکلاتی روبهرو شدند، بهویژه در زمینه پشتیبانی و خدمات فنی که موجب شد بعضی سامانهها نتوانند بهطور کامل به نیازهای مسافران پاسخ دهند، اما در سال دوم با تلاشهای بیشتر، توانستند خدمات بهتری ارائه دهند و رقابت میان ستادهای مختلف به شکلی سازنده پیشرفت کند.
وی افزود: در حال حاضر اقدامات مختلفی برای ارتقای خدمات صورت گرفته است؛ از جمله سامانه پیامکی که از مرزهای استان دیگر به مسافران پیام خوشامدگویی ارسال میکند و آنها را به نصب اپلیکیشن «اصفهان من» تشویق میکند.
سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به بعضی چالشهای فنی و محدودیتهای منابع انسانی تاکید کرد: باوجود اینکه در ظاهر خدمات به صورت هوشمندانه و بدون نیاز به دخالت مستقیم مشاهده میشود، در پشتصحنه تیمهای متخصص بهطور ۲۴ ساعته در حال تلاش برای مدیریت مشکلات و رفع محدودیتها هستند و این در حالی است که بهدلیل مشکلات فنی، در مواقع بحرانی توان پاسخگویی فوری به تمام درخواستها وجود ندارد.
معرکنژاد در رابطه با سامانه «اصفهان من» گفت: این برنامه کاربردی بهطور مداوم بهروزرسانی میشود و اطلاعات مربوط به اماکن، رویدادها و برنامهها از فیلتر کمیته اطلاعرسانی عبور میکند و سپس در اختیار مسافران قرار میگیرد.
وی ادامه داد: یکی از ویژگیهای جدید این اپلیکیشن، بازیوارهای تحت عنوان «گنجه» است که در آن کاربران میتوانند با دریافت تخفیفهای ویژه، از خدمات مختلف شهری بهرهمند شوند، این اپلیکیشن بهویژه برای معرفی رستورانها و مکانهای دیدنی به مسافران طراحی شده است.
سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به فعالیتهای ستاد خدمات سفر در نوروز ۱۴۰۴، از استقرار یک خبرنگار و یک عکاس در باغ فدک بهعنوان قرارگاه کل ستاد خدمات سفر خبر داد.
معرکنژاد گفت: در باغ فدک رادیو اینترنتی ستاد خدمات سفر بهطور مستقیم پخش خواهد شد تا اطلاعات ضروری به گوش مسافران برسد، علاوه بر این در مسیرهای منتهی به باغ فدک، نصب ۱۷ تیر چراغ برق به منظور نورپردازی و ایجاد فضاسازی مناسب در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: کمیته اسکان در این چند سال بهویژه در ارتباط با اسکان موقت، یکی از موفقترین بخشها بوده است و اطلاعات بهطور آنلاین در اختیار مسافران قرار میگیرد که با استفاده از تکنولوژی کیوآر کد، روند راهنمایی مسافران تسهیل شده است.
سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در بخش تبلیغات، از برنامهریزیهای ستاد برای تبلیغات ورودی شهر اصفهان در ایام نوروز ۱۴۰۴ خبر داد و تاکید کرد: شعار نوروزی سال آینده «بهار بهار» خواهد بود و تبلیغات گستردهای در ورودیهای شهر با استفاده از سازهها و بنرهای تبلیغاتی انجام خواهد شد، همچنین هماهنگیهایی برای تبلیغات ماه رمضان و پخش پیامهای مربوط به حجاب و عفاف در سطح شهر در حال انجام است.
معرکنژاد گفت: با توسعه برنامههای ارتباطی و تبلیغاتی از جمله استفاده از رادیو اصفهان و شبکههای ملی، به دنبال افزایش تعاملات و اطلاعرسانی مؤثرتر به مسافران هستند.
وی اظهار داشت: در راستای بهبود خدمات، اقدامات مختلفی در حال انجام است و تلاش دارند تا تمام مشکلات و چالشها را به بهترین نحو رفع کنند.
نظر شما